♥دلم تنگ شده♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥دلم تنگ شده♥

 

 

 

دلم تنگ شده برا روزایی که:

شبا اس میدادی: "مال خودمی" 

روزی بیس بار اس میدادی: "دوستت دارم" 

وقتی قهر میکردم، قبل از اینکه بخوابی

اس میدادی: "آشتی نکردیماااااا" 

هنوز قهری؟؟؟

دلم تنگ شده.....

واسه تو...... 

واسه حرفات.... 

واسه همه ی اون روزا....



نظرات شما عزیزان:

♥♥ßäĥäřę♥♥
ساعت1:40---21 بهمن 1392
مثـــــــــــــــــــــــل همیشه پرفکت ...فداتو بخورم
فداااااااااااااات جیگرتوبخورم!


ریحانه
ساعت19:10---20 بهمن 1392
مرسی از نظرت واقعا خوشحالم کردین خییییییلی خوشحال شدم.چشم خبرتون میکنم شما هم اپ کردی حتتتتتتتتتما خبرم کن

مرسی
فدااااااااااااااااات باوشه عزیزم حتمااااااااا


محمد
ساعت15:53---19 بهمن 1392
الوووووووووووووووووووو

صدا میرسه

آبجی چندروزه خبری ازت نییییییییییی

کجایی پس

دلمون پوکید خودمون ماسیدیم

بیا یه خبر بده
شلام عسیسم بگو به دلت ک نپوکه!باوشه مویااااااااااااااام


parimah
ساعت15:22---18 بهمن 1392
وووووووووی خیلی قشنگه وبلاگت مطالبتم که بیسته اجی کارت درسته .دوست دارم هوارتا
فداااااااااااااااای تو عچقولکم بوووووووووووووووووووووووووووووس منم ♥♥دوستت دارم♥♥


sajjad
ساعت13:01---17 بهمن 1392
آبجی این پست مخاطب خاص داشت؟؟
نه داداشی من مخاطب خاصی ندالم عزیزم هرچیزی که خوشم بیاد متن و تصویر بیاد تو وبلاگم میزارم!!!!!!


ریحانه
ساعت0:45---17 بهمن 1392
خیییییییییلی قشنگ بود

چرا نمیشه عکسه رو بگیرم

خیلی خوشگله
فدااااااااااااااااات عسیسم اجی قفل کردم عکسارو بخاطره همین نمیشه کپی کرد!!!!!!!


ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت19:08---16 بهمن 1392
سلام عزیزم.مرسی به وبم سر زدی.

وب زیبایی داری.

تبادل لینک کنیم؟
سلام فدات باوشه حتماااااااااا


محمد
ساعت13:23---16 بهمن 1392
عیزم خو در مورد چی وب بسازیم؟



نومودونم داداش!
نومودونم داداشے!!!!


محمد
ساعت23:28---15 بهمن 1392
سیلوم آبجی ممنون که به وبم سر میزنی . چند روزی نبودم .

نتونستم بیام وبت حتی وب خودمم آپ نکردم

دوباره بیای

خوشحالم میکنی

ممنون. ماچ . بوس.
باوشه عسیسم


༻♥Мǻĥşä♥༺و
ساعت20:12---15 بهمن 1392
عشــــــــــــــــــــــق تنها سهم مرغ عشق نیست

می‏توان عاشــــــــــــــــــق شد و گنجشک زیست
لایک مرسی عشقم


fahimeh
ساعت17:30---15 بهمن 1392
یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید


راست میگه یا دروغ...


اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا


که با چشمشونم دروغ میگن...
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــے


zahra
ساعت16:02---14 بهمن 1392
وب خوبي داري دوست عزيز به من هم سربزن.
شلام مرسی عسیسم باوشه حتما!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ